På bryggan i Tønsberg.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej tjejer ! Ni verkar ju ha det superbra därborta.

Själv sitter jag och äter frukost, inför metodövningar på sjukhuset. Här spöregnar det förresten. Min dag kommer väl den med då jag är klar:) sköt om er ! Kramar !

2008-10-20 @ 07:31:11
Postat av: Kristina Thysell

Hejsan!

Det ser fint ut, ni kommer säkert lyckas m bloggen:)

2008-10-20 @ 15:25:17
Postat av: Eva Stighall

Hej Systrar!



Ni vet inte hur rätt ni har i ert motto " det som inte dödar det härdar" just eftersom jag är härdad med 30 år i yrket,, men ser ljust på arbetsdagen ändå och med glimten i ögat... eller hur Sofi?? Nyss kommen hem efter ett hjärtstille som vi fick igång och som är PCI,ad i Umeå han mår efter omständigheterna väl.. .. jag njuter av dagen

gör det ni ochså även om det vissa dagar är tungt.

Kram Eva

2008-10-20 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0